وبلاگ رسمی صادق قدمی

سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۳۰ ق.ظ

۰

اگر امیدوار هستید یک رایانه جدید تهیه کنید بدون آنکه چشم‌تان به ویندوز 10 بیافتد، باید در همین‌جا اعلام کنیم که مایکروسافت قصد دارد امیدتان را نا امید کند، چرا که این کمپانی به همراه اینتل، ای ام دی و کوالکام دیگر قصد ندارند وقت خود را صرف پشتیبانی پردازنده‌های جدید از ویندوزهای قدیمی کنند. این بدان معنا خواهد بود که سری جدید پردازنده‌های تولیدی این کمپانی‌ها دیگر نمی توانند سیستم عامل‌های قدیمی مانند ویندوز 7 یا 8 را به درستی اجرا کنند.

با این حال پردازنده‌های جدید سری اسکای‌لیک اینتل که چند وقتی است به بازار عرضه شده، همچنان از ویندوز 7 و 8.1 پشتیبانی می کنند و این تصمیم قرار است از سری تراشه‌هایی که از تاریخ 17 جولای سال 2017 تولید می‌شود به مرحله‌ی اجرا در آید.

شاید در نگاه اول این عمل مایکروسافت منصفانه به نظر نرسد اما بهتر است بدانید که ردموندی‌ها با این کار قصد دارند، تمامی تمرکز خود را روی هماهنگی ویندوز 10 با سخت افزارهای جدید بگذارند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۹
sadegh ghadami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی