وبلاگ رسمی صادق قدمی

آخرین مطالب

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

اکثر میانبرهای صفحه کلید ویندوز 10 با نسخه های قدیمی تر ویندوز یکسان هستند ولی با این وجود تعدادی میانبر جدید وجود دارند که در این قسمت به شرح آنها می پردازیم:

 

میانبر صفحه کلید ویندوز 10

 

برخی از قابلیتهای جدید ویندوز 10 همانند Snap Assist (قابلیت جدیدی نیست ولی اصلاح شده) و نیز virtual desktops مفید هستند. برای استفاده از این قابلیتها می توانید از میانبرهای صفحه کلید استفاده کنید که به شرح زیر می باشند:

مرتب سازی پنجره ها

 

میانبر صفحه کلید ویندوز 10

قرار دادن پنجره در سمت چپ صفحه نمایش: Windows+Left

قرار دادن پنجره در سمت راست صفحه نمایش: Windows+Right

تغییر اندازه پنجره به اندازه یک چهارم صفحه: بعد از قرار دادن پنجره به سمت راست یا چپ: Windows+Up و یا Windows+Down.

Maximize کردن پنجره: بدون اینکه پنجره را به سمت راست یا چپ ببرید: Windows+Up

Minimize کردن پنجره: بدون اینکه پنجره را به سمت راست یا چپ ببرید: Windows+Down

 

دسکتاپهای مجازی

 

میانبر صفحه کلید ویندوز 10

 

نمای Task(نمایش تمامی دسکتاپهای مجازی): Windows+Tab

ایجاد یک دسکتاپ مجازی جدید: Windows+CTRL+D

بستن دسکتاپ مجازی جاری: Windows+CTRL+F4

رفتن به دسکتاپ مجازی بعدی: Windows+CTRL+Right

بازگشت به دسکتاپ مجازی قبلی: Windows+CTRL+Left

منبع:
http://www.khoshkhabar.net
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۰۶
sadegh ghadami

معرفی نرم افزار TeamViewer

teamviewer

نرم افزاری است برای کنترل کامپیوتر از راه دور توسط یک سیستم دیگر یا گوشی همراه به وسیله اینترنت، دو کاربر می توانند با نصب و استفاده این نرم افزار و رد و بدل آی دی و رمزهای عبور،کنترل سیستم خود را در اختیار شخص دوم بگذارند که شخص دوم بتواند تصویر مانیتور شما رو ببیند و موس و کیبورد شما رو کنترل کند.

 

این نرم افزار به چه کاری می یاد ؟
در صورت بهم ریختن تنظیمات سیستم که خود شما قادر به درست کردن آن نیستین به کمک این نرم افزار می توانید از دوست خود کمک بگیرید، یا اینکه خونه کاری رو به سیستم واگذار کردین و از منزل خارج شدین بعد از چند ساعتی می خواهید سیستم شما عمل دیگری را انجام دهد می توانید با گوشی همراه خود به سیستم منزل دسترسی پیدا کنید و کنترل نمایید.

 

چطور می توانیم به سیستم دسترسی پیدا کنیم ؟
در هر بار باز کردن نرم افزار یک شماره آی دی (همیشه ثابت است) و یک پسورد (همیشه متغیر است و در هربار رمز جدیدی ایجاد می شود) به شما نشان می دهد که با وارد کردن این آی دی و پسورد در سیستم دیگری در نرم افزار می توانید کنترل آن سیستم را در دست داشته باشید،

بنده خودم میخوام هر روز از اداره وارد سیستم خونه بشم، هر روز باید رمز جدید را یادداشت کنم؟
به غیر از پسوردی که هر بار ایجاد می شود، شما می توانید یک پسورد شخصی هم برای برنامه معرفی کنید که هر بار خود شما لازم به دسترسی دارید بتوانید با پسورد شخصی خود وارد شوید، و اگر لازم باشه به کسی پسورد دهید از پسوردی که خود نرم افزار هربار ایجاد می کند استفاده کنید.

 

این نرم‌افزار خطرناک نیست ؟ : در این نرم افزار ،  کارهایی که فرد وارد شونده انجام می دهد توسط شما قابل   مشاهده و کنترل است. هر کلیک و هر حرکت موس یا کیبورد  توسط شخصی که وارد سیستم شما شده ، از طرف شما قابل مشاهده است و هر زمان که بخواهید ، می تواند کنترل را به دست یگیرد و فرد وارد شونده را ، تنها با بستن نرم افزار از سیستم خود اخراج کنید. اگر همان شخص بخواهد دوباره وارد سیستم شود، باید رمز جدید را داشته باشد

help1.ir

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۲۷
sadegh ghadami