وبلاگ رسمی صادق قدمی

چهارشنبه, ۹ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۵۶ ب.ظ

۰

فرمانروایی ویندوز 10 با بیش از 200 میلیون کاربر در سراسر جهان

به نظر می‌رسد که پیشتازی ویندوز 10 روز به روز در حال افزایش است. جالب است بدانید که این افزایش رقمی بالاتر از هزاران دستگاه‌ است. مایکروسافت با سیستم کدگذاری فوق العاده امن و مناسب خودش در این سیستم عامل، ماهانه ده‌ها میلیون کاربر را به سمت خودش می کشاند.

درست دو ماه پیش بود که مایکروسافت طی یک بیانیه رسمی اعلام کرد که حدود 110 میلیون دستگاه از ویندوز 10 بهره می‌برند. حال در واپسین ساعات باقیمانده از سال 2015 میلادی، این کمپانی اعلام کرد که تعداد دستگاه‌های استفاده کننده از سیستم عامل جدیدش، چیزی حدود 200 میلیون دستگاه می‌باشد. این بدان معنی است که در طول دو ماه، 90 میلیون کاربر به ویندوز 10 کوچ کرده‌ که در جای خود رقم فوق العاده‌ای می باشد.
با توجه به اینکه 5 ماه از زمان عرضه ویندوز 10 سپری می‌شود، می‌توان ادعا کرد که به طور میانگین ماهانه 40 میلیون کاربر به استفاده از ویندوز 10 رو می آورند!

کمپانی مایکروسافت طی یک برنامه ریزی هدفمند، عنوان کرده است که قصد دارد تا تعداد دستگاه‌هایی که از ویندوز 10 بهره می‌برند را پس از سه سال به بیش از یک میلیارد دستگاه برساند. با این حال به نظر می‌رسد که هدف گذاری مایکروسافت چندان هم دور از انتظار نیست و با روندی که در پیش گرفته حتی شاید زودتر از سه سال نیز به آن دست پیدا کند!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۹
sadegh ghadami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی