وبلاگ رسمی صادق قدمی

سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۰۳ ب.ظ

۰

کمپانی سامسونگ روز گذشته از جدیدترین کارت های حافظه میکرو ای سی ۱۲۸ گیگابایتی خود رونمایی کرد.این کارت های حافظه جدید از نظر عملکرد در ۴ گروه دسته بندی شده و همگی از سریعترین و بهترین حافظه های microSD حال بازار به حساب می آیند.مدل پرو پلاس  (Pro Plus ) بهترین مدل از این کارت های حافظه جدید است که به ادعای سامسونگ سریعترین حافظه میکرو اس دی جهان می باشد.با گجت نیوز همراه باشید.

 

همانطور که در بالا اشاره کردیم ، بهترین مدلی که سامسونگ معرفی کرده، مدل ۱۲۸ گیگابایتی با پسوند Pro Plus است. این مدل سرعت خواندن و نوشتن ۹۵ و ۹۰ مگابایت بر ثانیه‌ای دارد و بنابر ادعای سازنده، سریع‌ترین در صنعت کارت میکرو‌اس‌دی است. البته ویژگی‌های جالب‌تری در این کارت میکرواس‌دی سراغ داریم، مثل ضدآب بودن با گواهی IPX7، ضد اشعه‌ی ایکس بودن و همین‌طور ضدمغناطیس بود.

قبلاً مدل‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی Pro Plus معرفی شده بود و اکنون مدل دیگری با ظرفیت بیشتر در اختیار مشتریان است. باس ارتباطی این مدل هم UHS-I کلاس ۳ یا در واقع U3 است.سامسونگ این مدل را برای کاربرانی در نظر گرفته که به فیلم‌‎برداری ۴K با بیت‌ریت بسیار بالا علاقه‌مند هستند. ضمانت ۱۰ ساله البته با محدودیت‌ها ارایه می‌شود.

مدل‌های دیگر مثل Pro و EVO Plus و EVO عملکرد معمولی‌تر و ویژگی‌های معمولی‌تری دارند و البته ارزان‌تر هستند.به دلیل سرعت بالای این کارت ها، سامسونگ استفاده ان را برای دارندگان دوربین های اکشن، drones، گوشی های رده بالا و دوربین های DSLRs با قابلیت ضبط ۴K توصیه نموده است.

 

کارت های حافظه جدید سامسونگ ، هم اکنون با ۱۰ سال گارانتی در ۵۰ کشور جهان در دسترس قرار گرفته اند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۱
sadegh ghadami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی