وبلاگ رسمی صادق قدمی

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۰ ق.ظ

۰

روز به روز بر کاربران موبایل افزوده می‌شود و درآمد حاصل از تبلیغات در اپلیکیشن‌ها نیز رشد می‌کند. گوگل در جدیدترین اقدام خود، امکان اجرای یک اپلیکیشن کامل را به عنوان تبلیغ در اپلیکیشن‌ها دیگر میسر کرده است.

گوگل از امروز این امکان را در اختیار تبلیغ‌کنندگان قرار می دهد تا یک نسخه‌ی آزمایشی ۶۰ ثانیه‌ای از اپلیکیشن خود را بصورت مستقیم در بخش تبلیغات موبایل قرار دهند.

اما اگر قرار باشد یک اپلیکیشن کامل در بخش تبلیغات قرار گیرد کاربران باید حجم زیادی را دانلود کرده و در موبایل خود ذخیره کنند و از این بابت این روش منطقی به نظر نمی‌رسد. پس چاره‌ی کار چیست؟ اپلیکیشن‌هایی که در سیستم تبلیغاتِ جدید گوگل قرار گرفته‌اند همچون بازی‌های PlayStation Now بر روی سرورهای ابری اجرا می‌شوند و کاربر تنها آن‌ها را بر روی موبایل خود استریم می‌کند. به این ترتیب نیازی به دانلود یا نصب اپلیکیشن نیست و کاربر به راحتی می‌تواند اپلیکیشن تبلیغ شده را درون یک اپلیکیشن دیگر آزمایش کند.

گوگل می‌گوید استریم کردن اپلیکیشن‌ها به کاربران کمک می‌کند تا از نصب چندین اپلیکیشنی که نیازی به آن‌ها ندارند نیز جلوگیری کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۴
sadegh ghadami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی