وبلاگ رسمی صادق قدمی

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۱ ق.ظ

۰

با همه ی تفاوت بین سرویس های آنلاین موجود در دنیای گوگل ، مدیریت نحوه ی معرفی خودتان روی هر یک قبلا فرآیندی آزار دهنده بود. اما این هفته گوگل about me را معرفی کرد؛ یک صفحه وب که کنترل ها را  برای نحوه ی نمایش سرویس های شرکت ، شامل عکس ها و hangouts و یوتیوب و gmail و درایو متمرکز می کند. وقتی که نام و عکس شما کاملا عمومی است و هیچ گونه تنظیم خصوصی ندارید، About me به کاربران این قابلیت را می دهد که هر عنصر را خصوصی سازی کنند.

اگر به شغلتان افتخار می کنید، شما می توانید آن را عمومی کنید ، اگر شما درمورد سرقت هویتتان نگرانید شما می توانید 

تاریخ تولدتان را خصوصی نگه دارید.

یا شما می توانید جنسیت خود را فقط برای حلقه های سفارشی شده  گوگل پلاس آشکار کنید.

صفحات about me همچنین شامل لینک به صفحه privacy checkup گوگل ، که استریم لاین های  امنیتی و کنترل های خصوصی برای داده های شخصی در فروشگاههای گوگل هستند.

آنجا شما می توانید تاریخچه موقعیت نقشه های گوگلتان را ویرایش کنید و به گوگل بگویید چه نوع تبلیغاتی شما می خواهید ببینید و کدام یک را شما نمی خواهید ببینید.

وقتی شما تاریخ تولدتان را ویرایش می کنید ، شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا سال تولدتان قابل نمایش باشد یا نه ، چنانچه شما کار مخفی سازی سنتان را خوب انجام داده اید. ( به خاطر داشته باشید که تاریخ تولد دقیق همچنین یک جز مهم سرقت هویت است.).

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۹
sadegh ghadami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی